پردیس بنت الهدی صدر اردبیل

پیام رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور به مناسبت گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

دکتر حسین خنیفر به مناسبت 27 اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در پیامی این روز فرخنده را به فعالان و مشعل داران فروزان توسعه ارتباطات، تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی شانه العزیز
 

خداوند متعال در  سوره آل عمران فرموده است:


"یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ"
                                                      آل عمران آیه ۲۰۰
« ای اهل ایمان، صبور باشید و یکدیگر را به صبر و مقاومت سفارش کنید و مهیا و مراقب کار دشمن بوده و خدا ترس باشید، باشد که پیروز و رستگار گردید.»

 

 روابط عمومی از زمان دیرین تا عصر پسین و نوین، رکن اساسی نظام ارتباطی و آینه تمام نمای ارتباطات مردمی، از سوی سازمان‌ و نهادی  است که برای خدمت به آن‌ها، تکوین یافته و در صدد است با تلاش مضاعف با ابتکار و امید، قانونمند و هدفمند، لبریز از صداقت و شجاعت، تسهیل کننده ارتباط مخاطب با سازمان باشد.
نقش حیاتی و بی بدیل جامعه روابط عمومی ایران، به عنوان بازوان پرتوان فکری سازمانها ، ضرورتی اجتناب ناپذیر در راستای اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف و برنامه های سازمانی و ارتباط دوسویه سازمان با افکار عمومی و مخاطبان خاص و عام به ویژه در دانشگاهها و بالاخص دانشگاه فرهنگیان، بین دانشجو معلمان و اساتید و مسئولان دانشگاه بوده و هست.
 این روز، فرصتی مغتنم برای یادآوری اهمیت و جایگاه خاص روابط عمومی در عصر معاصر و نقش اثرگذار آن در راستای تنویر افکار عمومی و انسجام و کارآمدی همه دستگاه‌ها و نهادهای مختلف با افکار عمومی است.
روز شکوهمند ارتباطات و روابط عمومی را به همه دست اندرکاران پر تلاش این عرصه تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند هستی بخش برای همگی موفقیت و استقامت در راه خدمت رسانی مسئلت می نماید.

                                                                
 دکتر حسین خنیفر

رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور


نظرات کاربران